.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسولان دروغ نگويند تاريخ قضاوت مي‌كند

آيت‌الله زين‌العابدين قرباني در ديدار با اعضاي شوراي اسلامي شهر، شهردار، معاونان شهردار، روساي اداره‌هاي تابعه شهرداري و شهرداران مناطق سه گانه رشت، برگزاري اين نشست را تبادل نظر در رفع نواقص و مشكلات دانست و افزود: مردم هر منطقه ذوقيات، سليقه‌ها، دانش‌ها و ظرافت‌‌كاري، آگاهي و بينش‌هايي كه دارند در تمدن آنها اثر مي‌گذارد.
وي ايجاد امكانات رفاهي و فراهم كردن آثار ذوقي و هنري را سبب جذب گردشگر عنوان كرد و اظهار داشت: اين امكانات ميليون‌ها مسافر را به منطقه مي‌آورد و ميلياردها تومان معامله در آن انجام مي‌گيرد.
نماينده ولي‌فقيه در گيلان با اشاره به وضعيت دو رودخانه زرجوب و گوهررود اظهار داشت: زماني اين دو رودخانه عامل جذب مردم بود و شكل‌گيري شهر رشت به دليل اين دو رودخانه صورت گرفت، اما امروز اين دو رودخانه به جاي اينكه باعث جذب مردم شود، سبب نفرت آنان شده است.
قرباني افزود: چرا برخي از امورات در اولويت قرار نمي‌گيرند و سرمايه بيشتر براي اين دو رودخانه در نظر گرفته نمي‌شود، در حالي كه اگر اين دو رودخانه آباد شود، در جذب توريست تاثيرگذار است.
امام جمعه رشت تصريح كرد: زندگي ماشيني طبيعت را آلوده كرده و همه براي شاداب و زنده نگه داشتن طبيعت مسئول هستيم.
قرباني خاطر نشان كرد: ممكن است در مصاحبه‌ها دروغ بگوييد و مردم نيز حرفي نزنند، اما ريزبيناني در عالم هستند كه اعمال ما را نقد مي‌كنند و تاريخ نيز در مورد حرف‌هايي كه زده مي‌شود، قضاوت مي‌كند.
نماينده ولي‌فقيه در گيلان انتقادها را نشانه آزادي در كشور خواند و اظهار داشت: بگذاريد مردم حرف‌هاي خود را بزنند، اگر انتقاد نباشد فرد مسئول فكر مي‌كند كه دقيانوس‌العلوم است، در حالي كه انتقادها واقعيت‌ها را مشخص مي‌كند.
وي همچنين از ساخت بازار بزرگ شش طبقه در رشت خبر داد و افزود: اين بازار با مشورت سياستگذاري ائمه جمعه در روبه‌روي مصلي رشت ساخته مي‌شود و به گفته كارشناسان بيش از 400 واحد مغازه در اين بازار احداث مي‌شود.
نماينده ولي‌فقيه در گيلان با اشاره به اينكه شرايط براي خدمتگزاري مردم فراهم است، اظهار داشت: بايد دست در دست يكديگر داده و براي برطرف كردن مشكلات مردم تلاش كنيم و نبايد وقت خود را صرف پاسخگويي به انتقادها كنيم.
قرباني خواستار بازسازي مسجد قاسميه در رشت شد و گفت: اين مسجد در بحران برف سال 83 تخريب شد و هنوز بلاتكليف است
وي از شوراي اسلامي اين شهر خواست با تهيه بودجه و كمك گرفتن از استاندار گيلان در صدد بازسازي مسجد قاسميه رشت باشند.
رئيس شوراي اسلامي شهر رشت نيز در اين ديدار گزارشي از فعاليت دوره سوم شوراي اين شهر را ارائه داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.